[INSTIZ: Sana] The Trending Phrase Among Male Students Right Now

source

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈


현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

That's 샤샤샤 [T/N: Literally read as "sha sha sha"]
It's even appearing on their related searchㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

If you're curious where 샤샤샤 comes from...

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

It's written as the way people can hear from Sana's part in TWICE's new song Cheer Upㅋㅋㅋㅋㅋ
Original Lyrics: Meeting my friends shy shy shy (shy)
Sana's pronunciation: Miting my Jjingus sha sha sha (sha)

There are 2 reasons why it's beoming a trend...
First, sha sha sha is just so addictive to say
Second, the (sha) that appears after sha sha sha is just so cute

Also because,
현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈
현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

Sana's just too cute (but isn't she really cute)

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈
(??: Sana, why are you late today?
Sana: Tidying up 샤샤샤)

There're so many ad-libs (of 샤샤샤) out thereㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
There's also a 샤샤샤 video created...

It's said that this part is also very addictive among the female students tooㅋㅋㅋ

As a result

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

현재 남초 중심으로 흥하는 유행어ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ | 인스티즈

With just this gif, comments of 샤샤샤 will automatically appearㅋㅋㅋㅋㅋ

샤샤샤
Previous
Next Post »